14.12.23

7η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ!


 

Πονούσαν όλα τα κόκκαλα μου, δεν άντεχα άλλο… ο πονοκέφαλος μου με είχε τρελάνει και ήθελα να ουρλιάξω. Είχα διπλωθεί στο πάτωμα, είχα φέρει τα πόδια στη κοιλιά μου και  είχα βάλει το κεφάλι μου ανάμεσα τους. Ξαφνικά άκουσα θόρυβο και ήξερα ότι είχε εισβάλει στο χώρο ο πατέρας μου προσπαθώντας να με πλησιάσει.

«Φύγε…» του  είπα αγριεμένος.

Τα μάτια του ήταν αγχωμένα καθώς με πλησίαζε αλλά δεν σταμάτησε, ήταν τολμηρός από την μια ήθελα να τον αγκαλιάσω και από την άλλη του φώναζα. Κάθισε κάτω δίπλα μου, και δεν μου μιλούσε –απλά με κοιτούσε. Άπλωσε το χέρι του και τα μάτια του ήταν βουρκωμένα.

«Αγόρι μου είμαι εδώ και σ’ αγαπάω. Πρέπει να προσπαθήσεις να το νικήσεις και θα το κάνεις είμαι σίγουρος.»

Εγώ γέλασα δυνατά και του έσπρωξα το χέρι …

«Δεν ξέρω αν γίνω ποτέ το παιδί που θέλεις, να φοράω όμορφα ρούχα, να έχω μια  καλή δουλειά και να με θαυμάζουν όλοι. Το κυριότερο από όλα να υπάρχει μια κοπέλα  με την προοπτική γάμου. Μην περιμένεις ότι θα αλλάξει κάτι εγώ σε δυο – τρεις μέρες θα φύγω.» του είπα ξερά.

«Μην το κάνεις!» μου είπε σε παρακαλώ.

Όσο και αν επέμενα ο πατέρας μου δεν κατάφερνε τίποτα με την επιμονή και τα λόγια του  δεν μπορούσε να με πείσει να παλέψω να ξεφύγω, η αλήθεια ήταν ότι θέλω όμως δεν γίνεται.  –Όταν παίρνω  την δόση μου μεταφέρομαι στο μαγικό μου κόσμο δίχως σκέψεις, πόνο και δυστυχία… όλα κυλούν ευχάριστα όταν συνέβη αυτό παρόλο που οι άλλοι δεν το βλέπουν αυτό, αλλά δεν με ένοιαζε. – Είχα γίνει μούσκεμα από το τρέμουλο της εξάρτησης, δεν άντεχα άλλο αυτό το βάσανο.  Έψαχνα οτιδήποτε μπορούσε να με ανακουφίσει, ο πατέρας μου έφυγε για να πάει στην δουλειά όποτε αποφάσισα να αρχίσω να ψαχουλεύω για χάπια. Ύστερα, βρήκα τα μυοχαλαρωτικά χάπια του πατέρα μου και άρχισα να  παίρνω ένα – ένα. Κάποια  λεπτά αργότερα ακούμπησα πίσω και περίμενα την επίδραση τους, σε συνδυασμό με το ουίσκι. Τελικά  τα είχε καταφέρει και με πήρε ο ύπνος, ο πατέρας μου με βρήκε αναίσθητος και προσπαθούσε να με βάλει να κάνω εμετό προσπαθώντας με το χέρι του, να προκαλέσει αυτή την διαδικασία.

Ένιωθε σαν να έπαθε ηλεκτροσόκ και άρχιζα να βγάζω ότι υπήρχε στο εσωτερικό  της κοιλιάς μου.

«Ηρέμησε παιδί μου! όλα θα πάνε καλά…»

«Δεν το βάζεις κάτω έ;»

«Είσαι το παιδί μου, θα παλεύω για σένα μέχρι να πεθάνω.»

«Το θέμα δεν είναι να πεθάνεις εσύ αλλά εγώ…»

«Όχι παιδί μου μην το λες αυτό!»

«Άσε το μελόδραμα τώρα. Ξέρουμε και οι δυο ότι  θα ήταν η ζωή σου πιο ήρεμη»

Αν ζούσε η μητέρα σου, Σπύρο θα στεναχωριόταν αν σε έβλεπε έτσι.»

«Τι την ανακατεύεις αυτήν! Αυτή πέθανε…»

«Δεν το ήθελε αγόρι μου, κάποια στιγμή πρέπει να την συγχωρέσεις.»

«Φύγε και παρατάμε!» του είπα και τον έσπρωξα έξω από το μπάνιο.

 

ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΜΕΡΑΣ

Ξάπλωσα σε αυτό το κρεβάτι , και η εικόνα της άρχισε να έρχεται στο μυαλό… η μυρωδιά βανίλιας απλώνοντας παντού το αγαπημένο της απορρυπαντικό κόντευε να με τρελάνει. Ανάθεμα, γιατί το χρησιμοποιεί ακόμη ο πατέρας;  Του το έχω πει ότι μ’ ενοχλεί αλλά η αλήθεια είναι ότι με κάνει να την περιμένω… Κοιτάω την πόρτα και σκέφτομαι, πόσο πολύ μου λείπει. Έχω ξαπλώσει δίπλα στο κρεβάτι –στο πλάι σε στάση εμβρύου περιμένοντας να ηρεμήσω από το τρέμουλο της εξάρτησης. Το ξημέρωμα  άνοιξα τα μάτια μου και είδα  τον πατέρα μου, που κρατούσε ένα φλιτζάνι καφέ και καθόταν στην πολυθρόνα.

«Καλημέρα παλικάρι μου! Σου έφερα καφέ.»

«Δεν θέλω τίποτα…»

«Εγώ πρέπει να λείψω για λίγο, θα πάω στην δουλειά, αλλά του έχω ζητήσει από αύριο να δουλεύω εδώ για να σε φροντίζω…

Ήξερε ότι ήταν η τελευταία μου ευκαιρία, αν ήταν συνέχεια στο σπίτι δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα… Έπρεπε να ξεφύγω, μόλις άκουσα την πόρτα, άνοιξα το παράθυρο, και δραπέτευσα από την φυλακή μου. Τα επόμενα βράδια βρισκόμουν με τους φίλους μου και μια πιο «ήσυχη» περίοδος ξεκινούσε. Καθημερινώς έπαιρνα την δόση μου και ήμουν ευτυχισμένος! Όμως τα λεφτά που είχα πάρει από το συρτάρι του πατέρα μου, τέλειωναν… Τότε οι φίλοι μου, μου πρότειναν να τους βοηθήσω στην δουλειά τους. Έκλεβαν σπίτια! Κάτι,  το οποίο προσπαθούσα να μην κάνω, αλλά δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς την δόση μου. Εκείνο το βράδυ, εισέβαλλα σ’ ένα τριάρι κάνω μια μεγάλη μπάζα τα έδωσα για να πάρω την δόση. Την επόμενη φορά με έπιασαν και με χτύπησαν…        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ

Πρόσεξε τι θα θυσιάσεις στο κυνήγι της ευτυχίας

Πρόσεξε τι θα θυσιάσεις στο κυνήγι της ευτυχίας
Η ήρεµη ζωή του Βύρωνα και της Ευγενίας θα διαταραχτεί από την αιφνίδια απόφασή της να εξαφανιστεί µέσα σε µια νύχτα, εγκαταλείποντας τον σύζυγό της και το έξι µηνών βρέφος τους, αφήνοντας πίσω µόνο ένα σηµείωµα. Ένα φαινοµενικά αγαπηµένο ζευγάρι διαλύεται µέσα σε ένα βράδυ. Εκείνος, συντετριµµένος, θα µαζέψει τα κοµµάτια του, προσπαθώντας να µεγαλώσει σωστά την κόρη του και να γίνει για εκείνη πατέρας και µητέρα. Πάντα όµως θα τον πονάει η ανεξήγητη εγκατάλειψη της γυναίκας του. Οι αποκαλύψεις που θα έρθουν στη συνέχεια θα τον κάνουν να πειστεί ότι δεν πρέπει να ασχοληθεί ξανά µαζί της και να αφοσιωθεί αποκλειστικά στην ανατροφή της κόρης του. Στο µεταξύ, η Ευγενία ταξιδεύει στο εξωτερικό και επιλέγει να στήσει µια καινούργια ζωή από το µηδέν, σε µια νέα χώρα κι ένα νέο περιβάλλον, παρόλο που ένα κοµµάτι της θα µείνει πίσω στην Ελλάδα, µαζί µε το παιδί της. Κάθε µέρα που βρισκόταν σ’ αυτόν τον γάµο ένιωθε όλο και πιο εγκλωβισµένη, όµως τώρα είναι αποφασισµένη να κυνηγήσει την προσωπική της ευτυχία και να βρει τον πραγµατικό εαυτό της, χωρίς να τη νοιάζει η γνώµη των άλλων και οι επιταγές της κοινωνίας. Τα χρόνια περνούν… Οι ζωές όλων µοιάζουν να έχουν βρει τους ρυθµούς τους και ο καθένας ζει και πορεύεται σύµφωνα µε τις επιλογές του. Τι θα συµβεί όµως όταν η Ευγενία αποφασίσει να επιστρέψει στην Ελλάδα; Θα καταφέρει να πείσει την κόρη της να την αφήσει να µπει στη ζωή της, µετά από δεκαπέντε χρόνια που ήταν µακριά της; Τι θα χρειαστεί να θυσιάσει αυτή τη φορά στο νέο κυνήγι της ευτυχίας; Ένα συγκλονιστικό µυθιστόρηµα που εστιάζει στη δύναµη της συγχώρεσης. Καθώς το παρελθόν συγκρούεται µε το παρόν, οι επιλογές τους αντικατοπτρίζονται στη ζωή της κόρης τους και των εαυτών τους, ρωτώντας τελικά: Μπορεί η αγάπη, αφού χαθεί, να ξαναζωντανέψει;

ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Η μοίρα ενώνει τις ζωές των ανθρώπων. Ο Στέφανος, ο Εμμανουήλ, ο Βασίλης, ο Γιώργος και ο Ορέστης ενώθηκαν μέσα από την αγάπη και τη ζωή. Θα καταφέρουν να μείνουν ενωμένοι όταν ο θάνατος μπει ανάμεσα τους; Η φιλία τους θα αντέξει όταν ξέρουν πως ένας από αυτούς είναι ο δολοφόνος; Θα καταφέρουν να βρουν την ευτυχία ή θα πνιγούν στους φόβους τους; ΕΡΩΤΑΣ, ΑΙΜΑ, ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝΑΣ… Ένας εξ αυτών ας γίνει ο δικός σας δρόμος προς την ευτυχία…

ΟΡΓΗ ΓΕΝΟΥΣ ΘΗΛΥΚΟΥ

ΟΡΓΗ ΓΕΝΟΥΣ ΘΗΛΥΚΟΥ
Αριάδνη, Άγγελος, Γεράσιμος και Ζήσης: η μοίρα τούς ένωσε και τους έδεσε με τη δύναμη της φιλίας. Ελβίρα, η γυναίκα που έκανε το λάθος να ερωτευτεί έναν από αυτούς. Μέχρι πού μπορεί να φτάσει η αγάπη μιας γυναίκας για το αντικείμενο του πόθου της; Μπορεί να θυσιάσει το μέλλον της και αυτό των γύρω της; Εκδίκηση, πάθος, έρωτας και φιλία, όλα θα δοκιμαστούν από τον χρόνο. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΠΝΟΗ…

ΣΥΛΛΟΓΕΣ

ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΕΣ ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΔΕΣ ΖΩΗΣ,2022

ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΕΣ ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΔΕΣ ΖΩΗΣ,2022
Πρόκειται για μια συλλογή με ρομαντικές ιστορίες. Στη σελίδα 52, θα βρείτε την δική μου ιστορία: της Φένιας, του Κωνσταντίνου και του Μάρκου. Ένα ερωτικό τρίγωνο με πρωταγωνίστρια την Φένια, η οποία προσπαθεί να αποφασίσει ποιος είναι ο άνδρας των ονείρων της; Άραγε θα κάνει την σωστή επιλογή; Θα είναι ευτυχισμένη;

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΙΧΝΗ, 2022

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΙΧΝΗ,  2022
Πρόκειται για μια συλλογή με θρίλερ ιστορίες. Στη σελίδα 40,θα βρείτε την δική μου ιστορία... Η Κυριακή είναι μια αξιαγάπητη γυναίκα, 70 χρονών που ζει φιλήσυχα με τον άνδρα της τα τελευταία 45 χρόνια, ταράσσει αυτή την ηρεμία διαπράτοντας δυο φόνους. Τι είναι αυτό που μπορεί να ώθησει την γυναίκα αυτή να διαπράξει αυτά τα αποτρόπαια εγκλήματα; Θα σταματήσει εκεί;

ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΗΣ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑΣ : 2022

ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΗΣ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑΣ : 2022
Πρόκειται για μια συλλογή με χριατουγεννιάτικες ιστορίες. Στη σελίδα 58, θα βρείτε την δικη μου ιστορία, της Εβελίνας και του Eric! Δυο νέοι που γνωρίζονται μέσω διαδικτύου και ερωτεύονται. Πάρα τις αντιρρήσεις της οικογένειάς και των φίλων της φωτογράφου αποφασίζει να τα παρατήσει όλα και να τον επισκεφτεί στην Νέα Υόρκη γιατί πιστεύει ότι βρήκε τον άνδρα της ζωής της! Πόσο αληθινός μπορεί να είναι όμως ο έρωτας στο διαδίκτυο;

ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ, ΜΑΡΤΙΟΣ: 2023

ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ, ΜΑΡΤΙΟΣ: 2023
Πρόκειται για μια συλλογή με παιδικά παραμύθια. Στη θέση νούμερο 7, θα βρείτε την δική μου ιστορία. Πρόκειται για την Ασπρούλα, ένα παρεξηγημένο γατάκι που κάνεις δεν τη κάνει παρέα. Μια ιστορία που αναφέρεται στην δύναμη της προκατάληψης και διδάσκει τα παιδιά να μην κρίνουν από την εξωτερική εμφάνιση.

ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ, ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023

ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ,  ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023
Πρόκειται για μια συλλογή με αστυνομικές ιστορίες. Στη σελίδα 192,θα βρείτε την δική μου ιστορία με πρωταγωνίστρια την Ελπίδα, η οποία τέσσερα χρόνια μετά τον θάνατο της μητέρας της προσπαθεί ακόμη να ανακαλύψει το δολοφόνο. Ένα ταξίδι γεμάτο σεξ και βία,. Θα καταφέρει να βγει ζωντανή; μέσα απ' αυτό;