19.8.23

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

 



Οι ρίζες μου ανθίζουν με το άρωμα της μαστίχας και τον αλμύριστο χορό της θάλασσας, όμως η μοίρα με οδήγησε να αναπτύξω την πορεία μου σε ένα μικρό προάστιο, ακριβώς έξω από την ατέλειωτη παλίρροια της Αθήνας. Η απόφασή μου να ακολουθήσω το μονοπάτι της εκπαίδευσης, σπούδασα νηπιαγωγός ειδικής αγωγής, αντανακλά τον προφανή έρωτά μου για τα παιδιά, αυτό το κεφάλαιο που συνοδεύει το χρόνο μου με τόση αγάπη και περίθαλψη. Αν και η καρδιά μου πάντα αντηχούσε με ανησυχητικά αγέρωχους ρυθμούς, η παιδική μου εμμονή με τη δημιουργία αποτυπωνόταν σε χαρτί, με τις πολύχρωμες πινελιές μου να ακολουθούν τον ψιθυριστό χορό των πουλιών που χάιδευαν την αυγουλιά. Στην ακμή της νεότητας, το λόγος ήρθε να με εναρμονίσει με τον πραγματικό μου εαυτό. Ήταν το βιβλίο που μεταμόρφωσε την πραγματικότητα σε μαγεία - "Το Παιχνίδι της Χαράς" της Ελεονώρας Πορτερ. Η Πολυάννα, η ηρωίδα που χαρίζει χαμόγελα στην αντίξοα ανέμελα, με καθοδηγούσε παρέα με τα χρόνια αθωότητάς μου. Μέσω των λεπτών σελίδων, ανακάλυπτα ότι ακόμα και στις πιο περίπλοκες στιγμές, η χαρά ανθίζει ανεξίτηλη, υποδεικνύοντας μια οδό προς την αντίσταση.

Ο δρόμος προς την ωριμότητα αποκάλυπτε με φως την κεντρική μου ερώτηση: "Ποίος θέλω να γίνω;". Η απάντηση μού φάνηκε καθαρή και περίτρανη μέσα από την ευλογημένη πύλη της λογοτεχνίας. Εκεί βρήκα το μυστήριο της μυθοπλασίας, της ποίησης και της αρχαιότητας των λέξεων, τις οποίες εγώ ίδια με πάθος και δέος συνέθετα σε μια χορωδία συναισθημάτων. Οι μεγάλοι συγγραφείς, ο Thomas Hardy, η Emily Bronte, ο Χριστιανόπουλος, ο Καρυώτακης και ο Stephen King, ανέκτησαν τον κύκλο της έμπνευσης και τράβηξαν την πένα μου προς νέα αβρότητα. Κι έτσι, άρχισα να δίνω σάρκα και οστά στις σκέψεις μου, να τις αποπτύχω στο χαρτί. Ανακάλυψα χαρά και ικανοποίηση μέσα από την αναπτυσσόμενη αφήγηση μου, καθώς οι κόσμοι που δημιουργούνταν εκείνες τις στιγμές μετατρεπόταν σε όνειρα γεμάτα ζωντανά συναισθήματα. Οι χρόνοι της εφηβείας με είδαν να αναλαμβάνω έναν νέο ρόλο, αυτόν του συγγραφέα που συντάσσει μελαγχολικές σκέψεις και πειραματίζεται με δοκίμια. Και ύστερα, ένας νέος ορίζοντας ανοίχτηκε: η θεατρική σκηνή, ένας πίνακας όπου εξερευνούσα νέες ταλέντα, από τη σύνθεση ιστοριών μέχρι τη σκηνοθεσία.

Σειρά πήρε το πρώτο μου μυθιστόρημα, μία πρόκληση που απέδειξε την επίμονη αφοσίωση μου στο γράψιμο. Κι αν και τότε αμφιβάλλαν, οι σελίδες μου βρήκαν τον δρόμο προς την έκδοση. Το όνειρο που άγγιζε το ορίζοντα πραγματοποιήθηκε, μέσα από ατελείωτες ώρες και ατελείωτες σελίδες.

Όταν δεν γραφω, οι λέξεις των άλλων αρχίζουν να ρέουν προς το μέσα μου, καθώς αφεθώ στον κόσμο των βιβλίων, μια προσωπική απόδραση σε άλλες ψυχές και κόσμους. Ακολουθεί η μουσική, που με τις μελωδίες της μεταφέρει την ψυχή μου σε ανυποψίαστες περιηγήσεις μέσα από συναισθηματικούς πίνακες. Αλλά η πιο ανεκτίμητη ηρεμία με πλαγιάζει όταν ακούω το ασταμάτητο λάγο της θάλασσας, το σαγηνευτικό παιχνίδι των κυμάτων με την ακτή. Και καθώς το βλέμμα μου αποκτά βάθος στην απέραντη γαλήνη, η ψυχή μου αναπνέει ελεύθερη, συμμεριζόμενη την ανεξίτηλη σύνδεση της με τη φύση.

Τα σεμινάρια λογοτεχνικής γραφής και λογοτεχνίας αποτέλεσαν πεδίο ανάπτυξης και βαθύτερης κατανόησης της τέχνης που αγκαλιάζω με πάθος. Και εν τέλει, το ταξίδι μου μεταξύ των λέξεων και των σελίδων κατέληξε στην έκδοση δύο βιβλίων: "Οι Πέντε Δρόμοι του Έρωτα" και "Η Οργή του Γένους Θηλυκού", έργα που φύτρωσαν από την καρδιά μου και βρήκαν σπίτι στις αγκαλιές των εκδόσεων Πηγή.

Με το χέρι στην καρδιά και το μυαλό σε μια αναμονή που πλημμυρίζει με ελπίδα, συνεχίζω το ταξίδι μου στη γραφή και τη λογοτεχνία. Έτσι ωστε να αποδομώ και να αποτυπώνω τις σκέψεις μου με τον πλουραλισμό των λέξεων. Οι σελίδες μου γίνονται η παράθεση της ζωής μου, της φαντασίας μου και των συναισθημάτων μου. Είναι η απόδειξη ότι με κάθε γραμμή προχωρώ προς την αυθεντικότητα μου, προς τον εαυτό μου. Καθώς οι μέρες συνεχίζουν να κυλούν, το πάθος μου για τη γραφή δεν αποσβένει. Κι ενώ τον αφιερώνω πλήρως στη δημιουργία, βρίσκω πνοή από τις σελίδες που δημιουργώ, την αίσθηση που προκύπτει από τη συνάντηση με τις λέξεις. Και αν και το μέλλον θα φέρει περισσότερες σελίδες, περισσότερες λέξεις, θα συνεχίσω να τραβώ την πένα μου προς το άγνωστο, με πίστη στη μαγεία της γραφής και την ανυπομονησία να μοιραστώ τις ιστορίες μου με τον κόσμο.

Είναι πλέον σαφές πως η ζωή μου υφίσταται μέσα από τον λογοτεχνικό καμβά, και κάθε λέξη είναι ένα πινέλο που ζωγραφίζει το πορτρέτο της ψυχής μου. Καθώς συνεχίζω το ταξίδι μου, αποδίδοντας φόρο τιμής στους μεγάλους μυθοποιούς που με έμπνευσαν, και συνεχίζοντας να διανθίζω το ψηφίδωμα των σελίδων με την προσωπική μου φωνή, αποδεικνύω ότι η λογοτεχνία είναι πορεία, είναι τρόπος ζωής, είναι οδηγός προς την ανακάλυψη του εαυτού μου και της κοινωνίας μας. Και καθώς το φως της λογοτεχνίας αναδύεται από τις σελίδες μου, συνεχίζω να εξερευνώ τα βάθη της ανθρώπινης ψυχής, προσκαλώντας κάθε αναγνώστη να μοιραστεί μαζί μου αυτήν την αναζήτηση, αυτήν την εξοχή της ανθρώπινης εμπειρίας. Και έτσι, συνεχίζω να γράφω, να αναπνέω, να ζω μέσα από τις λέξεις, προσκαλώντας κάθε αναγνώστη να ταξιδέψει μαζί μου στον κόσμο της λογοτεχνίας και να ανακαλύψει τα όνειρα, τις σκέψεις και τις συναισθηματικές συνιστώσες που πλάθουν τη ζωή μου.

Σε κάθε σελίδα που ανατρέπεται, σε κάθε φράση που αναπνέει, αναδύονται νέοι κόσμοι και νέες εμπειρίες. Και όσο το χρόνος περνά, το γράψιμο γίνεται περισσότερο από απλή δραστηριότητα – γίνεται τρόπος εκφράσεως, τρόπος αυτοανακάλυψης, τρόπος αλληλεπίδρασης με τον κόσμο. Σε κάθε λέξη που ρέει από την πένα μου, αντανακλάται η συνεχής προσπάθειά μου να αποκρυσταλλώσω τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις ιστορίες που απασχολούν τη σκέψη μου. Κάθε λέξη είναι μια πόρτα προς έναν κόσμο που είναι δικός μου, αλλά παράλληλα είναι και παράθεση για κάθε ψυχή που αποφασίσει να τη διασχίσει.

Και έτσι, με το κεφάλαιο της ζωής μου ακόμα γραμμένο σε αχρόνια σελίδα, συνεχίζω να εξερευνώ, να αποκαλύπτω και να δημιουργώ. Οι λέξεις μου είναι ο ανυπέρβλητος μου σύμμαχος, ο συνεχής σύντροφος στο ταξίδι μου, και η λογοτεχνία είναι το όχημα που με μεταφέρει πέρα από τα όρια της καθημερινότητας. 
Και όταν οι λέξεις μου βρίσκουν το δρόμο προς τον κόσμο, ελπίζω να αφήνουν αποτυπώματα στις καρδιές των αναγνωστών, να προκαλούν σκέψεις, συναισθήματα και ανακατοσκευάσουν κόσμους. Με κάθε λέξη που γράφεται, ξεδιπλώνεται ένα καινούργιο κεφάλαιο, μια νέα περιπέτεια, και μια ευκαιρία να συνδεθώ με τους άλλους, με τις ζωές και τις ιστορίες τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ

Πρόσεξε τι θα θυσιάσεις στο κυνήγι της ευτυχίας

Πρόσεξε τι θα θυσιάσεις στο κυνήγι της ευτυχίας
Η ήρεµη ζωή του Βύρωνα και της Ευγενίας θα διαταραχτεί από την αιφνίδια απόφασή της να εξαφανιστεί µέσα σε µια νύχτα, εγκαταλείποντας τον σύζυγό της και το έξι µηνών βρέφος τους, αφήνοντας πίσω µόνο ένα σηµείωµα. Ένα φαινοµενικά αγαπηµένο ζευγάρι διαλύεται µέσα σε ένα βράδυ. Εκείνος, συντετριµµένος, θα µαζέψει τα κοµµάτια του, προσπαθώντας να µεγαλώσει σωστά την κόρη του και να γίνει για εκείνη πατέρας και µητέρα. Πάντα όµως θα τον πονάει η ανεξήγητη εγκατάλειψη της γυναίκας του. Οι αποκαλύψεις που θα έρθουν στη συνέχεια θα τον κάνουν να πειστεί ότι δεν πρέπει να ασχοληθεί ξανά µαζί της και να αφοσιωθεί αποκλειστικά στην ανατροφή της κόρης του. Στο µεταξύ, η Ευγενία ταξιδεύει στο εξωτερικό και επιλέγει να στήσει µια καινούργια ζωή από το µηδέν, σε µια νέα χώρα κι ένα νέο περιβάλλον, παρόλο που ένα κοµµάτι της θα µείνει πίσω στην Ελλάδα, µαζί µε το παιδί της. Κάθε µέρα που βρισκόταν σ’ αυτόν τον γάµο ένιωθε όλο και πιο εγκλωβισµένη, όµως τώρα είναι αποφασισµένη να κυνηγήσει την προσωπική της ευτυχία και να βρει τον πραγµατικό εαυτό της, χωρίς να τη νοιάζει η γνώµη των άλλων και οι επιταγές της κοινωνίας. Τα χρόνια περνούν… Οι ζωές όλων µοιάζουν να έχουν βρει τους ρυθµούς τους και ο καθένας ζει και πορεύεται σύµφωνα µε τις επιλογές του. Τι θα συµβεί όµως όταν η Ευγενία αποφασίσει να επιστρέψει στην Ελλάδα; Θα καταφέρει να πείσει την κόρη της να την αφήσει να µπει στη ζωή της, µετά από δεκαπέντε χρόνια που ήταν µακριά της; Τι θα χρειαστεί να θυσιάσει αυτή τη φορά στο νέο κυνήγι της ευτυχίας; Ένα συγκλονιστικό µυθιστόρηµα που εστιάζει στη δύναµη της συγχώρεσης. Καθώς το παρελθόν συγκρούεται µε το παρόν, οι επιλογές τους αντικατοπτρίζονται στη ζωή της κόρης τους και των εαυτών τους, ρωτώντας τελικά: Μπορεί η αγάπη, αφού χαθεί, να ξαναζωντανέψει;

ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Η μοίρα ενώνει τις ζωές των ανθρώπων. Ο Στέφανος, ο Εμμανουήλ, ο Βασίλης, ο Γιώργος και ο Ορέστης ενώθηκαν μέσα από την αγάπη και τη ζωή. Θα καταφέρουν να μείνουν ενωμένοι όταν ο θάνατος μπει ανάμεσα τους; Η φιλία τους θα αντέξει όταν ξέρουν πως ένας από αυτούς είναι ο δολοφόνος; Θα καταφέρουν να βρουν την ευτυχία ή θα πνιγούν στους φόβους τους; ΕΡΩΤΑΣ, ΑΙΜΑ, ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝΑΣ… Ένας εξ αυτών ας γίνει ο δικός σας δρόμος προς την ευτυχία…

ΟΡΓΗ ΓΕΝΟΥΣ ΘΗΛΥΚΟΥ

ΟΡΓΗ ΓΕΝΟΥΣ ΘΗΛΥΚΟΥ
Αριάδνη, Άγγελος, Γεράσιμος και Ζήσης: η μοίρα τούς ένωσε και τους έδεσε με τη δύναμη της φιλίας. Ελβίρα, η γυναίκα που έκανε το λάθος να ερωτευτεί έναν από αυτούς. Μέχρι πού μπορεί να φτάσει η αγάπη μιας γυναίκας για το αντικείμενο του πόθου της; Μπορεί να θυσιάσει το μέλλον της και αυτό των γύρω της; Εκδίκηση, πάθος, έρωτας και φιλία, όλα θα δοκιμαστούν από τον χρόνο. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΠΝΟΗ…

ΣΥΛΛΟΓΕΣ

ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΕΣ ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΔΕΣ ΖΩΗΣ,2022

ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΕΣ ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΔΕΣ ΖΩΗΣ,2022
Πρόκειται για μια συλλογή με ρομαντικές ιστορίες. Στη σελίδα 52, θα βρείτε την δική μου ιστορία: της Φένιας, του Κωνσταντίνου και του Μάρκου. Ένα ερωτικό τρίγωνο με πρωταγωνίστρια την Φένια, η οποία προσπαθεί να αποφασίσει ποιος είναι ο άνδρας των ονείρων της; Άραγε θα κάνει την σωστή επιλογή; Θα είναι ευτυχισμένη;

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΙΧΝΗ, 2022

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΙΧΝΗ,  2022
Πρόκειται για μια συλλογή με θρίλερ ιστορίες. Στη σελίδα 40,θα βρείτε την δική μου ιστορία... Η Κυριακή είναι μια αξιαγάπητη γυναίκα, 70 χρονών που ζει φιλήσυχα με τον άνδρα της τα τελευταία 45 χρόνια, ταράσσει αυτή την ηρεμία διαπράτοντας δυο φόνους. Τι είναι αυτό που μπορεί να ώθησει την γυναίκα αυτή να διαπράξει αυτά τα αποτρόπαια εγκλήματα; Θα σταματήσει εκεί;

ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΗΣ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑΣ : 2022

ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΗΣ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑΣ : 2022
Πρόκειται για μια συλλογή με χριατουγεννιάτικες ιστορίες. Στη σελίδα 58, θα βρείτε την δικη μου ιστορία, της Εβελίνας και του Eric! Δυο νέοι που γνωρίζονται μέσω διαδικτύου και ερωτεύονται. Πάρα τις αντιρρήσεις της οικογένειάς και των φίλων της φωτογράφου αποφασίζει να τα παρατήσει όλα και να τον επισκεφτεί στην Νέα Υόρκη γιατί πιστεύει ότι βρήκε τον άνδρα της ζωής της! Πόσο αληθινός μπορεί να είναι όμως ο έρωτας στο διαδίκτυο;

ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ, ΜΑΡΤΙΟΣ: 2023

ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ, ΜΑΡΤΙΟΣ: 2023
Πρόκειται για μια συλλογή με παιδικά παραμύθια. Στη θέση νούμερο 7, θα βρείτε την δική μου ιστορία. Πρόκειται για την Ασπρούλα, ένα παρεξηγημένο γατάκι που κάνεις δεν τη κάνει παρέα. Μια ιστορία που αναφέρεται στην δύναμη της προκατάληψης και διδάσκει τα παιδιά να μην κρίνουν από την εξωτερική εμφάνιση.

ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ, ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023

ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ,  ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023
Πρόκειται για μια συλλογή με αστυνομικές ιστορίες. Στη σελίδα 192,θα βρείτε την δική μου ιστορία με πρωταγωνίστρια την Ελπίδα, η οποία τέσσερα χρόνια μετά τον θάνατο της μητέρας της προσπαθεί ακόμη να ανακαλύψει το δολοφόνο. Ένα ταξίδι γεμάτο σεξ και βία,. Θα καταφέρει να βγει ζωντανή; μέσα απ' αυτό;